WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Friday, September 2, 2011

AKU TETAP DAPAT DUIT RAYA :)

raya raya nie.. sronok kan bila tengok anak-anak buah dapat duit raya.. 
tringat zaman kecik-kecik.. zaman dolu-dolu.. dwet raya banyak..
tapi zaman skarang.. dwet raya sket jer.. sebab semua barang dah naik.. so bajet untuk raya pown kena bajet la jugak kan.. tapi yang memberi tu kena la ikhlas... baru la pahala berlipat kali ganda..

xsangka ! aku masih dapat lagi duit raya hahahah.. even dan tua.. kira maintain muda la aku.. hahahaha...
tapi aku xde la dapat manyak pown.. tapi syukur.. dari takder !! kan kan kan..
selain dpt dwet raya nie.. aku pown bagi dwet raya tapi jugak banyak la plak tapi.. tapiii untuk anak-anak buah jaa.. sebab aku xkeja lagi.. :) happy tgk budak-budak nie kira duit... 
rasa cam nak share jer ngan diorang :) tapi xdapat la kan.. hahahaha.. perangai ngalahkan budak kecik jer..
sronoknyaaa... !! yeayyy !

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !