WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Friday, May 22, 2015

Natural Flawless bersama RIDZSKIN FOUNDATION

RIDZSKIN EXPERT WHITENING FOUNDATION 



 Ridzskin Expert Whitening Foundation adalah foundation satu-satunya yang tahan lama sehingga 8 jam lamanya. Ridzskin Expert Whitening Foundation juga memutih dengan menggunakan terapi oksigen dan perawatan kulit secara berterusan.

Dengan hanya sekali sapuan dapatkan kulit yang glowning dan flawless. Selain itu,kulit yang kusam kini tampak lebih bermaya.
Teksturnya yang ringan dan baunya yang wangi menjadi keunikan foundation ini.
Oleskan hanya sedikit dan ratakan pada seluruh wajah anda. 



Suka sangat dengan RIDZSKIN EXPERT WHITENING FOUNDATION
> Mudah di sapu guna jari jer
> Kulit saya makin pinkish 
> Mekap tahan lama dan buat kulit saya makin glowing



KENAPA ANDA HARUS DAPATKAN ‪#‎REWF‬
► Tekstur yang sangat ringan
► Mudah di sapu & di cuci
► Mudah meresap
► Tahan sehingga 16 jam
► Kulit lebih glowing dan bertambah gebu 
► Lebih sekata dan tidak bercapuk
► Mengandungi SPF 30



ANTARA KELEBIHAN #REWF
► Mampu mencerahkan kulit
► Mampu menghilangkan parut & jerawat
► Menutup pori-pori terbuka
► Menghilangkan jeragat / bintik hitam
► Kulit lebih lembut & lembap
► Melindungi kulit dari pancaran UV
► Boleh dibawa solat
► HALAL

Di datangkan dengan satu warna yg sesuai dengan warna kulit wanita asia


HARGA : RM59.00 (SM) RM69.00 (SS) 

WHATSAPP : 012-6567464 (fast respon )

EMAIL : norshawaniy@gmail.com


Bahan Mewah Dalam Ridzskin Expert Whitening Foundation 
1) Apple Stemcell 
2) Tinywhite 
3) Orbignya Oleifera Seed Oil 
4) Monascus Oryza Sativa 
5) Vitamin E 

Ridzskin Expert Whitening Foundation mempunyai tona warna yang sesuai untuk kulit asia samada lelaki mahupun wanita. 

1) Halal 
2) Free Silikon & Paraben 
3) KKM Approve 
4) Kilang berstatus GMP 
5) 100% Bumiputera Produk 







Thursday, April 23, 2015

MANJA SIREH : Penjagaan Makhota Wanita TERBAIK ( Miss V intimate wash )

"BEBAS MASALAH BAHAGIAN SULIT DENGAN 1× PAM"
Masalah di bahagian sulit?
Gatal2?
 Keputihan?
Bau masam?
 Kurang selesa bila berpeluh dan lain2?
 
Mari kita sama2 bebas dari segala masalah!
Kekal bersama Manja Sireh dan anda akan tampil lebih yakin dan segar.
 
Anda berhak untuk bahagia...
 
 


Masalah anda dapat diselesaikan dengan rumusan terkini yang telah diuji secara klinikal . MANJA SIREH diperbuat dari ekstrak herba tradisional dan bahan bahan semulajdi. Berfungsi untuk merawat keputihan, mencegah dari jangkitan kuman/ fungus yang menyebabkan bau , dapat membantu mengetatkan faraj. ia juga dapat memberi kesegaran terutama diwaktu haid, mengurangkan kegatalan dan dapat menstabilkan pH kawasan sulit wanita. Peratusan kandungan herba yang tinggi dapat mengekalkan kelembapan di kawasan vagina. Bau yang wangi dan dingin herba menambahkan lagi kepuasan si pemakai. .

 

.
♥Keistimewaan MANJA SIREH♥


✔ 100% HERBA ASLI
✔ PEKAT DAN WANGI
✔ JIMAT. PENGGUNAAN SEHINGGA 4 BULAN KEATAS
✔ DIJAMIN BERKESAN
✔ KANDUNGAN BAHAN YANG BERKUALITI
✔ PENAMBAHAN OLIVE OIL DAN ALOE VERA. SESUAI DIGUNAKAN UNTUK MERAWAT KULIT YANG CEDERA
✔ RASA DINGIN DAN SEJUK
✔ MUDAH DIBAWA KEMANA SAHAJA
✔ MUDAH DIPAKAI
✔ FREE KRIM PUTIH MISS V 5GM BAGI SETIAP PEMBELIAN MANJA SIREH

 



.ANTARA KHASIAT UTAMA BAHAN MANJA SIREH MEDICATED HYGENIC WASH:


.

.Olive oil1) mencantikkan kulit
2) bekalkan pelbagai vitamin, vitamin E tertinggi •mencegah kekeringan vagina
3) melembap & menghaluskan kulit di kawasan vagina

Manjakani1) mengetatkan otot vagina
2) kurang & hilangkan keputihan
3) hilangkan bau kurang menyenangkan pada vagina
4) dapat mengurangkan hitam2 di pelipat peha

Sireh1) mengandungi zat antiseptik yang dapat membersih & membunuh kuman (elak jangkitan kuman)
2) mengubati keputihan/ lendir berlebihan
3) kurangkan bau kuran enak di vagina (mengharumkan vagina)
4) kurangkan kegatalan/ ruam @ kurap di kawasan vagina
5) merapatkan otot vagina (penggunaan yang konsisten)
6) mengubati luka di vagina/ luka bersalin
7) meningkatkan keghairahan seksual

Aloe Vera1) bantu cepatkn proses penyembuhan luka luaran tanpa parut
2) memelihara, mencantikkan kulit di kawasan vagina
•menambah kelembapan
•baiki sel yang rosak
3) memberi keseimbangan ph
4) bersifat anti-bakteria
•menghalang jangkitan .
.


♥KELEBIHAN MANJA SIREH♥
  merawat masalah keputihan melampau
✿ menghilangkan bau dan membunuh bakteria
✿ menghilangkan masalah kegatalan ✿ membantu mengetatakan otot faraj
✿ memberikan kesegaran ketika didatangi haid
✿ membantu menstabilkan Ph dikawasan alat sulit wanita
✿ membantu melembapkan kawasan miss V
✿ memberikan haruman yang segar di kawasan miss V
.
.
♥SELAMAT DIGUNAKAN♥
ღ IBU MENGANDUNG
ღ BELUM BERKAHWIN / SUDAH BERKAHWIN
ღ BERPANTANG
ღ KETIKA DATANG HAID
.
.
♥CARA PAKAI♥


Pam “MANJA SIREH HYGIENE WASH” ke tapak tangan.
Sapu dan biarkan selama 20 saat dan bilas dengan air yang bersih.
Guna 3 kali sehari (pagi, petang dan malam).
Ianya pekat dan tidak seperti pencuci feminine yang lain. .
.


KANDUNGAN : 120 ML SEBOTOL


HARGA JUALAN :
RM50 S/M
RM55 S/S
 
 
 

 
BERMINAT?
 
SMS / WHATSAPP KE : 012-6567464

 
-------------------------------------------------------------
 
TESTIMONIAL MANJA SIREH
 



 

 

 





Thursday, April 9, 2015

QASEH GOLD sihat itu jihad

ASSALAMUALAIKUM..
hai seemuuaaa ... hari nie nak update pasal #QASEHGOLD.
 
Image result for qaseh gold
 
yesss !!! Sihat Itu JIHAD..
jadii jom kesihatan luaran dan dalaman dengan makanan makanan sunnah.
 
 
FYI, Qaseh Gold nie ada 4 product yang famous amos iaitu
 
1. QASEH GOLD KEKANDA ( LELAKI )
2. QASEH GOLD ADINDA ( PEREMPUAN )
3. QASEH GOLD JUNIOR (KANAK-KANAK)
4. QASEH KRISTAL SOLE
 
 
apalagi. jom kita terjahhh khasiat satu satu qaseh gold nieee....
 
QASEH GOLD


Minuman kesihatan dalam bentuk jus yang berasaskan ramuan yang diiktiraf sebagai Makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Habbatus Sauda', Buah Tiin, Zaitun, Delima & Air Zam-Zam.

 Diperkaya pula dengan kehebatan Gam Arab sebagai prebiotik semulajadi & herba tradisi seperti Za'faran, Ginkgo & Sireh.
 
 
 
Image result for khasiat qaseh gold 
 
KHASIAT QASEH GOLD ADINDA :)
 
Ia ditambah lagi dengan herba-herba khusus daripada Manjakani, Pegaga & Passiflora yang sangat baik untuk dalaman wanita.
Dirumus dengan madu, kurma, habbatus sauda, buah tiin (fig), minyak zaitun, saffron dan air zam-zam bersama herba lain. Qaseh Adinda juga dicampur dengan herba khusus untuk wanita iaitu manjakani, pegaga dan buah markisa. Qaseh Adinda berfungsi untuk:
  1. Memudahkan pengambilan makanan sunnah harian
  2. Menambah tenaga
  3. Mencerdaskan minda
  4. Membuang toksin
  5. Melancarkan penyerapan dan perkumuhan
  6. Meningkatkan sistem imun
  7. Memperbaiki perjalanan darah dan sistem saraf
  8. Mempercepatkan penyembuhan
  9. Menstabilkan mood
  10. Menstabilkan hormon
Qaseh selamat digunakan oleh seisi keluarga bermula usia 3 tahun. Sangat sesuai untuk wanita hamil, sedang berpantang dan menyusu kerana bahannya yang semulajadi.
 
 
 KHASIAT QASEH GOLD KEKANDA  :)
 
 
Ianya ditambah dengan herba khusus untuk lelaki seperti Tribulus, Guarana & Ashwaganda

 

 Rumusan makanan sunnah khusus untuk lelaki dengan madu, kurma, habbatus sauda, buah tiin (fig), minyak zaitun, delima dan air zam-zam bersama za'faran dan pelbagai herba terpilih lain serta gum arabic yang bertindak sebagai prebiotik semulajadi. Qaseh Kekanda turut menggabungkan herba khusus untuk lelaki iaitu guarana, ashwaganda dan tribulus.
 
Qaseh Kekanda berfungsi untuk:
Memudahkan pengambilan makanan sunnah harian
Menambah tenaga dalaman dan luaran
Mencerdaskan minda
Membuang toksin
Melancarkan penyerapan dan perkumuhan
Meningkatkan sistem imun
Memperbaiki perjalanan darah dan sistem saraf
Mempercepatkan penyembuhan
Menstabilkan mood
 
 
KHASIAT QASEH GOLD JUNIOR :)
 
 
 
 
 
KANDUNGAN HEBAT FORMULASI QASEH GOLD
YANG PERLU DIKETAHUI :)
 
 



INSYAALLAH membantu mengatasi masalah berikut :

Meningkatkan sistem imun tubuh.
Keletihan/kelesuan
Batuk/sakit tekak
Selsema
Asma
Gastrik
Gout
Migrain
Buasir
Resdung
Sembelit
Tekanan darah tinggi
Haid yg tidak teratur/keputihan
Kurang keinginan seksual
Anemia
Kebas-kebas ringan
Susah tidur
Sakit sendi
Sakit tumit
Stress




Kajian mendapati bahawa Makanan Sunnah adalah suppliment terbaik kerana mempunyai
Ciri-Ciri Berikut :



ANTI OKSIDAN

Anti Oksidan berfungsi membantu meneutralkan radikal bebas, membaiki kerosakan sel dan meningkatkan kuasa sistem imun tubuh.
Kebaikan Anti Oksidan :
Mengekalkan perjalanan darah yang baik kepada organ tubuh.
Awet Muda.
Mencegah penyakit berbahaya seperti kanser dan sakit jantung.
Mempercepatkan penyembuhan luka.
Menguatkan sistem imun.
Mengawal tekanan darah
Menjadikan tubuh sihat dan bertenaga.



ANTI BAKTERIA








Energy & Mind Booster

Makanan yang kaya dengan glukos dan fruktos
Makanan yang membantu memperbaiki perjalanan darah.
Kaya dengan mineral Zat besi, potasium, magnesium.
Dapat menstabilkan mood dan memperbaiki kualiti tidur.
 
=============================================================

KENAPA HARUS MEMILIH QASEH GOLD?

1. IMP-ISLAMIC MANUFACTURING PRACTICE
Secara umumnya adalah satu proses pengilangan yang mementingkan kebersihan yang tinggi supaya produk yang di hasilkan tidak ada kontiminasi bakteria seperti E-coli, Salmonella atau sebagainya. GMP ialah persijilan yang mendapat pengiktirafan dari Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan Malaysia (BPFK).
 
IMP: ialah suatu piawaian yang bertaraf "HALALAN THOYYIBA“ sejak tahun 2005. Proses pengilangan yang bukan sahaja suci dari sudut Fisikalnya. “Yakni tidak ada bahan-bahan haram ataupun kontiminasi dengan bahan-bahan haram”. Malahan juga suci dari sudut rohaniahnya. Maknanya tangan-tangan yang memproses produk-produk juga suci dan halal.
Maksud Hadis : “ Halal itu jelas dan haram itu pun jelas. Di antara keduanya itu ada perkara yang samar (syubhat) yang kebanyakan manusia tidak mengetahuinya……”



2. PRODUK DARIPADA SYARIKAT BUMIPUTERA ISLAM YANG BERPENGALAMAN SEJAK 1983

Ana Edar Sdn. Bhd. telah ditubuhkan bagi memenuhi permintaan pasaran yang ingin turut serta memartabatkan ekonomi ummah melalui produk jenama ANA yang halal, selamat dan bermutu.

Ana Edar Sdn. Bhd. mendokong falsafah perniagaan yang sama iaitu menjalankan perniagaan sebagai fardhu kifayah, serta menjiwai teras visi dan misi penting iaitu melahirkan usahawan Muslim yang berwibawa dan berdaya saing, serta memperkasakan pengedaran produk Muslim yang bermutu, halal dan selamat di bawah jenama ANA. Ana Edar Sdn. Bhd. yakin hasrat untuk menaiktarafkan kemampuan ekonomi ummah melalui perniagaan yang telus dan disinari ajaran Islam serta rangkaian produk yang halal, selamat dan bermutu. Ana Edar Sdn. Bhd. juga berhasrat menembusi pasaran halal antarabangsa dan memainkan peranan penting dalam memartabatkan piawaian halal demi kepentingan ummah sejagat.

3. LEBIH NILAI UNTUK WANG ANDA!


Mengapa perlu beli satu masalah satu produk?
Mengarut bukan?
Insyallah Qaseh Gold sudah terbukti keberkesanannya berdasarkan testimoni-testimoni daripada pelanggan.
 

4. CARA PENGAMBILAN YANG SANGAT MUDAH.

Qaseh Gold berbentuk cecair jus amat mudah di minum,
hanya 2 sudu sebelum tidur pada waktu malam dan 2 sudu sebelum sarapan.


5. VARIASI QASEH GOLD MENGIKUT KEPERLUAN BADAN.


Qaseh Gold Junior 
Kanak-kanak berumur 1 - 12 Tahun
RM 60.00
 

Qaseh Gold Kekanda 
 Sesuai diambil Lelaki berumur 13 tahun ke atas
 RM 71.90
 
 

Qaseh Gold Adinda 
Sesuai diambil Perempuan berumur 13 tahun ke atas
RM 71.90


HARGA TIDAK TERMASUK POSTAGE





Apa kata Pelanggan?






















 UNTUK TEMPAHAN
 
SMS WHATSAPP : 012-6567464
 
DAPATKAN HARGA KOMBO KELUARGA DENGAN HARGA YANG BERPATUTAN..
 
COMBO QASEH GOLD
<<< ADINDA<<
 

Wednesday, March 11, 2015

EQA HALENA mangsa toreh amalkan DIANZ VITAMIN C & E

hye uolss hari nie nak share pasal 1 vitamin. vitamin nie best tauuu sebabnya vitamin nie ada 2 khasiat penting yang diperlukan badan iaitu VIT C dan VIT E. best kan !
 
 
and and and.. korang nak tau jugak tak ?
 
EQA HALENA yang mangsa toreh tu pon consume vitamin nie tauuu
Alhamdulillah parut dia pun dah makin pudar.. mesti tak caya kannnn ???
 
 
 
'[ EQA HELENA MANGSA TOREH MUKA CONSUME DIANZ VITAMIN UNTUK HILANGKAN PARUT????]

Hai! harini, eqa saje je nk share produk yg eqa ambik utk kulit dan yg paling penting,utk PARUT  dari hari 1st eqa mkn Dianz vit,smpai ke harini alhamdulilah parut smakin pudar  insyaAllah eqa xkn tukar produk lain dah hehe sekian

Pengsan... Tak sangka beliau pun consume VITAMIN DIANZ ..Terbaikkk betul!!!!

TERBONGKAR !!! 3 HARI SUDAH NAMPAK KESANNYA WOW!!
Wahh cantik nye kulit dia!!! Teringin nak kulit glowing pinkish mcm ni???
➜ Fast grab WhatApps DIANVIT ke 0137107841
➜ PM PM kami di sini:
httpsa//m.facebook.com/messages/thread/484968171544276:::http://m.facebook.com/messages/thread/484968171544276
====================================================
Ada beratus lagi testimoni kami. klik sini
httpsa//www.facebook.com/media/set/?set=a.798491556858601.1073741830.484968171544276&type=3:::https://www.facebook.com/media/set/?set=a.798491556858601.1073741830.484968171544276&type=3
DIAN  VITAMIN MELETOP 2014 !! PRODUK SELAMAT.. untuk mereka yang mempunyai  masalah kulit seperti jerawat,jeragat,resdung,parut,liang pori  terbuka,berkulit kusam dan gelap
ANDA BILA LG ?? jgn biarkan muka dan kronik bru nak bertindak
================
Darah tinggi ?period ? cara makan ? kesan sampingan ? menandung atau mnyusu ? ada kkm? More info..
httpsa//www.facebook.com/media/set/?set=a.801326436575113.1073741831.484968171544276&type=3:::https://www.facebook.com/media/set/?set=a.801326436575113.1073741831.484968171544276&type=3
Anda Hadapi Masalah yang sama ????
- Kulit Berjerawat dan Berjeragat, Berparut bagai kawah bulan
- Berminyak
- Kusam dan Tidak Bermaya
- Kulit Berminyak
- Kusam dan Alergik makan laut, Resdung
- Liang Roma besar
=================================================================
Jangan Risau Lagi. Kami ada penyelesaian untuk anda
=============
VITAMIN DIANZ
=============
Produk  Dian'z Vitamin C & E +Whitening Collagen ni adalah produk Malaysia  yang terawal menggunakan kolagen dari sumber ikan talapia sebagai  alternatif kepada kolagen rumpai laut. Di dalam setiap tablet  mengandungi 6000mg :
1000mg Vitamin C daripada oren :
Singkir toksik dalam badan
Melancarkan sistem perkumuhan
Merawat jerawat, jeragat dan parut
1000mg Vitamin E daripada maqui berry :
Sangat tinggi khasiatnya
Melembapkan kulit
Mengecilkan liang roma yang terbuka
Mencegah kanser
2000mg Pure Collagen dari ikan talapia :
Tidak menggunakan rumpai laut kerana kebanyakkan orang alah pada makanan laut (seafood)
Sesuai untuk orang yang alergik makanan laut
Menghasilkan kulit yang lembut dan gebu
Tidak sesuai untuk orang yang alergik dengan ikan talapia
2000mg Glutathione :
Memutihkan kulit seluruh badan (kesan dapat dilihat dalam tempoh 2 minggu pertama dan perlu minum banyak air)
Memudarkan parut jerawat, jeragat dan kulit menjadi halus serta lembut
=================================================================
Cara Penggunaan :
Ambil 1 biji selepas sarapan dan 1 biji lagi selepas makan malam. 1 botol mempunyai 60 biji untuk 1 bulan penggunaan.
Mendapat  pengesahan HALAL, bumiputra produk/dari kilang bertaraf GMP dan tiada  gelatine. Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas, ibu  mengandung dan menyusu juga boleh ambil
===================================================================
VITAMIN C & E + WHITENING COLLAGEN 12,000mg
(SEHARI MKN 2BJI, 6000mg X 2 = 12000MG)
1BOTOL 60BIJI UNTUK SEBULAN'
 
 
OWNER DIANZ VIT C DAN E PON GUNA TAUUUU
 
 
 
 
 
 
JOM KENALI DIANZ VIT C DAN E duluuu...
 
KEBAIKAN Dian'z Vitamin C & E
  • Untuk memutihkan kulit
  • Mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat
  • Menbantu pertumbuhan sel baru
  • Untuk mereka yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat, jeragat,
  • resdung, parut, liang pori terbuka, berkulit kusam dan gelap

✔ Gabungan daripada extra berry.
✔ Menghasilkan vitamin C & E dan menggunakan collagen dari sumber ikan tilapia.
✔ Tidak memberikan kesan alahan jika anda alergik kepada seafood seperti collagen marine.
✔ Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 TAHUN KE ATAS.
✔ Ibu mengandung dan menyusu boleh ambil.
 
~ ALERGIK IKAN TALAPIA TIDAK DI GALAKKAN AMBIL ~

IANYA JUGA SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG
 
 
5 SEBAB KENAPA ANDA HARUS MEMILIH DIANZ VITAMIN C& E


✔ Mendapat kelulusan kkm (kementerian kesihatan malaysia) tidak seperti syarikat lain yang menyatakan ia selamat tanpa bukti.
✔ Dua gabungan hebat vitamin C & E 12000 mg dan ia termurah dan
pertama di malaysia.
✔ Kesan seawal 3 hari di jamin SELAMAT dan berkesan.
✔ Telah mendapat lebih 60 feedback positif selepas sebulan produk di pasarkan.
✔ Tablet yang sedap dan boleh di isap.
 
Cara Penggunaan :
 

 Ambil 1 biji selepas sarapan dan 1 biji lagi selepas makan malam. 1 botol mempunyai 60 biji untuk 1 bulan penggunaan.
Mendapat pengesahan HALAL, bumiputra produk/dari kilang bertaraf GMP dan tiada gelatine. Sesuai untuk lelaki dan perempuan 16 tahun ke atas, ibu mengandung dan menyusu juga boleh ambil
 
1BOTOL 60BIJI UNTUK SEBULAN
 
RM80 SAHAJA :)
 
FREEPOSTAGE SEMENANJUNG
ADD RM5 SABAH SARAWAK
 
<<< TEMPAHAN >>>
 
SMS/WHATSAPP : 012-6567464
 
 
 
 
=================================
 
FEEDBACK DIANZ VIT C DAN E
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !