WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN
Showing posts with label CONTEST OR GA. Show all posts
Showing posts with label CONTEST OR GA. Show all posts

Wednesday, May 2, 2012

hadiah GA --Lisa Afha--

assalamualaikum..
maaf lambat .. hari ni wanie dah langsaikan hadiah yang tertangguh berminggu-mingu untuk GA -lisa-afha--
kelewatan yang tidak disengajakan.. so

pemenang GA boleh tunggu hadiah tu dah.. sebab hadiah tu On the way :)
Tahniah untuk semua yang kalah boleh cuba lagi ok :) dilain GA.. hehehe..


psttt : kotak jer besau.. isi dalam kecik jer. :)

heheh dah sampai nanti pemenang tu sila text wanie yer :) tq

### maaf sangat-sangat.. sekian

Tuesday, April 3, 2012

Peserta GA LISA AFHA.. sila check !!

 

GA Nie dah selamat tutup tarikhnya. so ...

sila semak link penyertaan anda disini:)

 if ada yang tak der. sila bagitau lisa afha :) 

 

GUDLUCK yang dah join 

Thursday, October 20, 2011

HADIAH GA - DOMO

waniey baru lepas packing hadiah tuk seorang bertuah GA wanie.. 
pemenang adalah NURUL NABILA ....
sabar yer.. esok wanie pos ur hadiah :) 
thanks join.. hope u will enjoy with the gift :)

dah sampai nanti inform ye :)

Wednesday, October 19, 2011

PEMENANG 2ND GA -DOMOLICIOUS ADALAH :::::

ok arie nie adalah hari tuk umumkan pemenang GA dekat blog wanie ya... 
maaf sebab lambat kerana diri terlibat dengan kerja keras study.. :)P
so seperti dijanjikan 1 pemenang dicari untuk hadiah GA wanie kali niee...

pemenang nya adalahhhhh jeng jeng jeng...

 

bleh check no korunk atau click pada pic :)


so pemenang diharap untuk send detail 
nama address dan no tpon untuk penghantaran hadiah GA... emailkan kepada norshawaniy@gmail.com
kegagalan dalam masa 3 hari.. wanie akan cari pemenang lain yer.. 

Tuesday, October 18, 2011

giveway by, Marliyana Mk



click banner untuk syarat GA ini

jom join ini jugakk.. hadiah pon best ! 
mai mai meriahkan .. 

tagged : 
semua geng blogger yang join GA waniey ..

TARIKH TUTUP GA ini pada : 18/11/2011

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !