WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Saturday, June 15, 2013

CARA PAKAI BEDAK TANAKA / THANAKA aka TATE

bertanaka lemon malam nie dengan housemate2 :)

cara nak guna senang ja :

♥ foundation = cuma sapukan bedak tate rata ke muka guna tangan atau span muka.
♥ sebagai bedak sejuk = cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dgn jari dan sapu kan ke muka.

Lps 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...blh cakap2 time sapu..muka x kedut mcm pakai masker..

NOTED : Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak.
RM30 sm / RM35 included postage :) 40gram :)

order @ sms/pm/whatsapp : waniey 0126567464 ♥

13 comments:

  1. sy ade pkai krim mlm lain. so, mcm mn nk pkai bedak niyh? blh x sy pkai krim mlm sy dlu br sy pkai bedak niyh?

    ReplyDelete
  2. xperlu pakai krim malam dear :) just pakai bedak nie mcam bedak sejuk :) pakai dalam 2 0r 3 hari seminggu.. nak tetiap hari pun boleh :)
    depend on you :)

    ReplyDelete
  3. mau tanya lps guna ni bedak tanaka ,,,boleh campur bedak lain lgi

    ReplyDelete
  4. kalau buat as foundation boleh campur dengan bedak compact :)

    ReplyDelete
  5. Hi , saya ade beli bedak sejuk yang lain , yang biji2 putih. Tapi when saya pakai kat muka , muka saya jadi gatal sangat lagi2 tempat yang berjerawat , pakai ini pon muka jadi gatal tak dekat jerawatnye ?

    ReplyDelete
  6. u beli bedak sejuk yg mana yer.?

    actually bedak tanaka bagus untuk muka berjerawat sebab boleh kecutkan jerawat dear.. kalau nak boleh pm wanie dear :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum wbt,

    saya baru saja beli bedak thanaka ini, hari ini hari ke 3 saya memakai bedak thanaka tersebut... Malam saya menggunakan bedak Thanaka sebagai bedak sejuk, Pagi Saya memakai bedak thanaka sebagai bedak macam biasa (tanpa menggunakan bedak lain).... macam mana kita nak ia berkesan atau tidak.... apakah kelebihan bedak thanaka ini.....

    terima kasih

    ReplyDelete
  8. wasalam..
    bedak tanaka nie bedak sejuk. so bahan yang digunakan adalah herbal. keberkesanannya boleh dilihat dirasai sendiri kulit lebih halus dan lembut. untuk setiap orang keberkesanannya berbeza.
    umum produk berasaskan herbal mengambil masa .. :) tak seperti produk yang mengandungi bahan chemical.. so harus istiqamah :)

    ReplyDelete
  9. Hai...dh sbln ann gna bdak thanaka...terbukti...ia mmg brksan...mkin ptih dn brseri muka ann...tpi lau dh gna bntik ² htam bnyk itu bkn tnda xbrkesan...bdak ni kn kuar kn bntik² htam itu...cma prlu kn lbh msa...

    ReplyDelete
  10. Hai. Saya nk tnya ya.. bedak tanaka ni actually harga dia berapa? Sya beli dkat kiosk harga RM 7.. Adakah ia tiruan?

    ReplyDelete
  11. salam
    saya nak tanya kalau buat bedak tanaka ni sbgi foundation
    selepas saya pakai serum moisturizer cream day dan sublock
    boleh tak

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum
    Saya dah pernah beli produk ni..sgt berkesan saya dah pakai habis satu bekas..Kulit mkn cerah n jerawat smkn berkurang n skin very smooth best sagt...Sya sblm ni dh pernah pakai semua produk xberkesan ..But tanaka ni sya pki dlm 2 mnggu dh blh nmpk kesan ...Lpstu benda ni tahan lama xcepat habis tahn dlm sebulan 2 sya pki...Mmg best produk ni bau pun wangi...
    Comment seikhlas hati
    Tq tanaka
    Sblm ni sya guna yg kecik je but now dh bli yg besar ��

    ReplyDelete
  13. hai. saya nak tanya, pakai produk ni boleh hilangkan kesan parut dkt muka tak?

    ReplyDelete

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !