WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, September 15, 2011

BERMULA EPISOD BARU

sudah menjadi lumrah sebagai student.. bila dapat cuti adalah hari paling bahagia tanpa asigment, project, test dan pelbagai lagi.. 
sedar xsedar dah abeh ghupanya cuti aku di kg selama 3 bulan lebeyh.. 
so now i'm in MELAKA rite now to continue my study.. yeayy..
so bermula la episod baru.. bersama roomate dan housemate baru.. hehehe 
but excelli roomate xde la baru sangat sebab dah kenal mereka sejak di bangku kolej .. 
di mana zaman kegemilangan semasa berada di KOLEJ PROFESIONAL MARA INDERA MAHKOTA KUANTAN PAHANG...

manakala housemate plak 2 orang tu xde la baru sangat.. sebab budak course aku jugak hehehe.. 
but 2 orang lagi tu baru.. budak course lain.. :) xpe.. banyak kawan luas pemandangan. hahah boleh ekk gitu..

& dah banyak hari jugak semenjak aku menjejakkan kaki ke sini semua.. baru 2 hari aku dapat online sebab sebelum nie cuba guna wifi kolej tapi xlepas.. 
memula geram jugak.. after that xpuas hati jugak sebab tgk housemate dapat online.. aku pon mula gode-gode letop aku mencari punca dan sebab kenapa xleh online.. 
Finally dah dapat online.. dan sebab tu jugak hari baru berupdate aku punya blog...
pasnie bleh update banyak-banyak kalau ada masa terluang.. insya ALLAH...
hehehe.. sekian..


pssstt : jangan lupa join contest blog aku ehh.. DOMOLICIOUS.. 
kalau ramai yang join insya ALLAH akan bertambah adiah tu :) 
hadiah saguhati :) pape nanti akan diberitahu...

2 comments:

  1. selmat berjuang kembali..wireless kat kkampus sgtlah limited kann??sokong 110%..huhu

    ReplyDelete
  2. kamo pun slamat berjuang kembali :)
    of course. sangat limited.. dan nak play berkaitan video pun xbleh hahaha.. kena block.. sabor jer la :)P

    ReplyDelete

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !