WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, September 29, 2011

28 SEPT 2011 : MY LOVELY MAMA BIRTHDAY

semalam mama punya besday.. aku hampir terbabas xingat.. 
nasib lepas kelas after parking kereta kat ostel aku tengok jam kat enpon..
ala enpon cap ayam jer.. 3310 hahaha. baling pown tak rosak.. jatuh banyak kali pun steady.. tu aku suka..:)
masa tengok jam tu aku tengok tarikh sekali..
erkkk 28 hb ????
ada apa dengan tarikh nie.. pikir punya pikir...
MASYA-ALLAH.. today mama punya birthday... disebabkan dah balik lewat petang..
so aku postpone call dia.. tunggu malam.. apa lagi trus tetido.. biasalah student.. pantang masa lapang sket kerja tido la kan.. e'eleh .. bukan aku sorang jer yer. korang pun penah jugak kan alami..

pastu bila malam menjelma.. aku pon topup enpon sony kesayangan ku.. yang tahan banyak tau jugak..
walaupun banyak badai melanda. tetap setia menemani aku.. chewahhh..
sayang gila sony tu !!  bila dah col sembang ngan mama pastu trus wish hepy birthday....

ayat mama " ohh ingat juga besday mama yaa, terima kasih " hehehe perli aku la tu.. senyum jer la aku kat sini..
sayang mama ketat-ketat.. !!! rindu umah :'(

semoga panjang umur, murah rezeki & diberi kesihatan yang baik :)
sekian.. 

2 comments:

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !