WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Saturday, October 22, 2011

MAGGI KEMBANG berperisa BILIS GORENG

 okay resipi aku hari ini untuk lunch adalah maggi kembang beperisa bilis goreng.. nie resipi favourite aku tau.. sejak aku mula kenal maggi segera nie.. hahaha. ayat tak tahan.. as usual student like me suka benor makan maggi.. even diri sendiri tau ! yang maggi tidak baik untuk kesihatan kan kan :) 

dulu masa kat kolej sampai universiti ramai yang hairan dengan pe'el aku nie 
yang suka makan maggi tambah ikin bilis.. erkk.. menjadi satu kesalahan undang-undang ke kat Malaysia nie?

 nie feveret aku.. :)
dan jawapan aku semestinya.. " cuba makan dulu kalau nak tau sedap ke idak.. tak payah nak buat spekulasi tentang masakan aku nie :) chewaahh "
&
aku memang telah membuka minda mereka tentang kesedapan resipi aku nie. hahaha.. 
betul la kata pepatah.. tak kenal maka tak cinta :) fuhhhhh...

JOM LA CUBA RAMAI - RAMAI :)

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !