WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, October 20, 2011

kisah mencari hadiah

     kisah ini berlaku pada 2 minggu yang lepas.. kisah nyer bermula untuk mencari hadiah kepada chenta hati semperna birthday dia.. sejak start masuk sem lagi.. aku dah start mencari barang yang diminta tapi xpernah jumpa.. so aku make a call with him dan bagitau hadiah yang dia minta tu dapat nak ditunaikan sebab cari tak jumpa.. yang jumpa hanya BAJU ANGRY BIRD.... yang diminta WALLET SLING BEG.. bak kata chenta hati senang dia nak simpan duit dia .. selepas tu, dia cakap baju pun ok jugak.. 
   
      sesi pencarian pun bermula.. kebetulan aku p MYDIN MITC tu cari barang.. aku terjumpa satu kedai.. masa nie just survey-survey harga dulu.. ternyata kedai tu yang paling murah.. so xpe.. balik dulu. SO weekend keluar dengan en apiz.. dia teman aku p beli baju kat chenta hati.. heheh.. teruja beb bila aku p kedai tu... MASYA ALLAH tak sabar nyer nak ada anak sendiri.. SUMPAH !! baju baby & kanak -kanak sangat menarik minat hati aku.. macam nak beli semua je kat mereka.. 

ni baju yang aku beli as 2nd request from chenta hati.. 
tak boleh beli satu.. sebab sat lagi berebut kan.. so beli ketiga-tiga..

nie untuk chenta hati birthday boy 

 nie untuk chenta hati sara

nie untuk chenta hati khasif
                                                                    
semua barang-barang nie dah selamat pos dan sampai ke tuan birthday...  hope chenta-chenta hati suka.. 


tak sabar nak balik cuti mid sem nak tengok mereka pakai... 
sekian


No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !