WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, October 20, 2011

LAST WEEKEND : SEMINAR SOFTWARE ENGINEERING

hye peeps.. selalu weekend kita bercuti kan...??? 
tapi aku tak.. last weekend aku stil kena p kampus untuk menghadirkan diri dalam satu seminar . Seminar yang WAJIB !!! erk macam mandi wajib ke ??? hahaha xla just untuk semua student yang amek subjek SOFTWARE ENGINEERING.. kalau xwajib aku rasa ramai yang tak pi... termasuklah haku.. ahahahha sebab weekend adalah hari tido sedunia.. qada' yang kena bangun awal untuk weekdays punya kuliah :)P... normal la kan as a student.. tipu la ampa semua xpenah macam nie.. 
 
OK ! seminar ni pun ada tema tau.. kelas kau jah !!!! hahahah.. so tema untuk seminar nie adalah  
QUALITY SOFTWARE FOR QUALITY FOR LIFE....  


 panel jemputan :  
 PROF TERRY WOODINGS 
- The University of WESTERN AUSTRALIA -

Puan YANTI SALWANI  - HEITECH PADU BERHAD
( macam nama aku jer tapi tang hok wani tu jer la :) )

DR DAYANG NORHAYATI ABANG JAWAWI
- Lecturer UTM -

overall seminar nie memang bagus untuk student-student sebab pada mula nya aku sendiri tak brapa nak paham.. yer la kan... first speech tu PROF mat saleh tu dah speaking.. otak aku time tu baru nak hangat.. layan jer la dengar dia celoteh.. mana yang aku paham aku paham la.. yang xpaham tu macam biasa la buat-buat pahamm.. ehehehe..
selain dapat input yang bernas kan.. yang second best tu.. dapat makan freeee oiittt.. rejeki jangan ditolakkan hehehe.. haaa amek la before balik.. biasa lah kan.. kalau part datang tu memang lambat.. bab nak balik memang awal. hehehe.. dan tanpa berlengah balik jer terus cari katil dan tilam yang empuk tu.. erk.. empuk sangat ke.. ??? daaa... apa lagi trus mematikan diri.. sampai ke petang.. haaa amek kau.. !! 

insya ALLAH dapat 5% marks untuk kehadiran dan assignment yang perlu dihantar pada hari tu jugak sebelum balik.. kalau x.. melayang la marks aku jahhh !!!

 
 sekian ... 

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !