WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, October 13, 2011

speechless : aku tatau ! damn ...

 
erk baru smalam makan jeli lembut-lembut.. hok ada kaler macam-macam..
aku beli kat tesco...
erkk almaklum le.. malas nak baca paper.. so tatau perkembangan dunia sejak dua menjak nie..
siap aku pelawa orang makan.. tapi xpe kan sebab aku tatau...
tapi kalau ada napa kat tesco ada jual.. xde plak akak yang timbang tu inform aku cakap xhalal benda tu..
akak yang tolong timbang tu rileks jer.. Islam plak tu.. haih.. haih..

hahah sementara tunggu buah hati ngan anak sedara dia cakap mana aku tau.. aku ingat depa lawak-lawak ja..
aiyarkk xpe aku yakin yang aku makan & jamu orang tu halalan toyibban punya.. hahaha..
kalau tak dosa aku wehhhh.... sengaalll laaa. !!!

mode -pas nie sumpah tamau makan dah.. !!
bila dah tau jadi geli-gelian pulak... damnnn... 

sekian

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !