WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Friday, May 6, 2011

Terasa sangat sengal !!

terasa cam orang bodoh arie nie.. asal la sengal sangat ko xcheck awal2.. 
xde la nak nyusahkan orang..
dammn.. serius diri sendiri pown menganjin diri sendiri.. haahaha ..
ketidaksengajaan tu membawa kepada kesesengalan.. 

saya janji xbuat lagi.. hahaha.. xpenah lagi wat cam  nie tau..
pas nie check everything time siang ke malam ke.. haahahah kat negeri sendiri xpe apa2 jadi..
nie kat negeri orang susah.. nasib baik ada paksu izan yang sudi membantu...
dan penolak-penolak kereta ku.. en apiz dan uncle cina yang amek anak dia kat utem nie.. hahahaha

klu tiada diorang nie cam ner aku nak bawak n tolak .. cer bayangkan.. damn.. sengal dowwhhh..
hahaha padan muka kau der.. jangan jadi sengal lagi.. !!


teman setia ku di melaka.. :)
 patah kaki ooohhh dia majuk xlama pown.. tapi dia majuk dapat tuan sengal cam aku.. 
hahaha



No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !