WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Friday, May 6, 2011

JELES !!

huh arie nieh ramai dah student yang balik.. 
jeles aku... ( tangan kat dada mata ke atas.. ) 
haaa sebabnyaa even aku dah abeh paper awal pown..
aku kena stay pai awal bulan 6 baru dapat balik... 
waaaa sadis tau.. nie AK punya pasal 
AK tu amalan kejuruteraan.. hahahha jurutera sangat la.. heehe :)
dis AK start 9hb ... 3 hari on each fakulti...

aktiviti makan angin gamaknyaa.. heheh.. jalan-jalan cari pasal kat fakulti orang len..
and conteng-conteng kat dinding tanda kenangan aku dah p jalan kat fakulti tu.. hahaha buleh ka ??
nak mamposs !!!. 
tapi bagus jugak.. selama nie asyik kat fakulti sendiri yang tersergam indah lagi mempersonakan..
nak juga tgk fakulti lain.. bleh lawan x ngan fakulti aku. hahah gtu pown boleh ...

nanti update lagi naaa.. sekian..

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !