WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Saturday, May 21, 2011

AMALAN KEJURUTERAAN ..

Assalamualaikum.. 
haa baru dapat menjengah blog nie sebab sibuk lately...
biasa la,. program AK dah mula...
every day 9pg pai 5 petang. haaa.. amek ko... klu yang dalam kelas jer xper..
nie ada yang kena wat bengkel .. gila.. kena berdiri dari pagi sampai petang tuk siapkan projek tu..
bila budak computer amek aleh part mechanical dan pembuatan.. macam2 jadi.. 
sebab kitorang bagi yang sehabis baik utk buktikan kemampuan kitorang...
balik jer AK nie.. trus membongkang.. letih wwoiiitt... 
nak xnak kena tempuh jugak klu x.. xdapat la 10 %... 
dan bagus aku amek awal.. nanti xgaduh nak pk dah.. hohoho.. suka2..
pas nie aku leh rileks dan heppy dengan cuti aku...
balance day just tgl 6 hari jer lagi. pastu balik kampung yeaayy !!

 bongkah y dan bahan2 yg digunakan...

  bongkah y yang siap dikilat dengan kertas pasir.. hahah 

sessi mengira diameter skru & panjang dan bahan2...
.. sampai nak termuntah hadap benda nie..

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !