WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, April 7, 2011

ALKISAH ABPBH : siti nurhaliza & anuar memang mantop & meletup !


ABPH 2010 telah pun melabuhkan tirai nyer beberapa hari yang lalu.. 
sangat suka kali nie
sebab memang gempak dan mencuit hati.. terbaikk dari ladang.. 
tahniah... sebab buat aku gelak & tersenyum jer tgk..

tgk pengacara pun dah cukup wat aku gelak kuat.. 
pic nie wa capture sendiri tau ! :)


terima kasih jugak kepada wireless utem yang sanggup memahami isi hati ku nie.. 
yang teringin nak tgk secara live... dan kebetulan.. dah memang dikatakan rezeki kan.. so dapatla ku tgk...
kepada housemate & roomate aku yang pd malam tu xbleh nak online tu.. 
bukan salah wa yer korang xdpt online.. heheh :) wa xcuri line pown tau !!

so nie pic malam ABPH tu.. 

disebabkan tajuk diatas pasal siti & anuar so pic diorang la dulu ekk mendahului.. hehe :) 
jangan marah


 







sangat comel & mantap bila untuk acara penutup.. terbaiiikk... !

& NIE LA ABPBH tahun 2010

shaheizy sam... 
dialog yang best : terima kasih ct sebab tarik diri..

wa caya la lu der !!



No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !