WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Wednesday, April 3, 2013

Kandungan utama Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen :





Kandungan utama Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen :

Kolagen Marin : Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang dan sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

Glutathione : Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksik dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda-noda hitam dan pigmentasi.

Vitamin C : Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel-sel baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusan dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

Ekstrak Sitrus : Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran uv, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan anti bakteria yang menghalang iritasi dan jangkitan kulit.


Cara pengambilan Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen :

Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur.
Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyah toksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamin C ini.



ready stok
012-6567464

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !