WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, October 25, 2012

Part Time Aidijuma @ Pesta konvo UTEM

Actually bulan 10 nie banyak konvokesyen dekat universiti masing-masing kan. termasuk jugaklah UTEM atau lebih dikenali dengan UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA MELAKA... bukan Uniten seperti kebanyakkan orang yang sedia maklum terprounounce ayat tu ..

tediaa nah logo terbaru utem .. 


Aidijuma ? apekah itu .. barangsiapa yang tak tahu akan kewujudan brand tu sila lah angkat kaki sendiri dan goyangkan.. :) Aidijuma nie branding tudung bawal Datin Norjuma yang putih tu uolllss. Aidijuma ada amek part time untuk booth yang diorang buka.. Disebabkan tiada kerjaaan di hujung minggu even hari isnin dan selasa ada midterm... wanie dengan housemate merangkap classmate join jadi part time dia :). Alasan nak cari duit raya haji nak balik raya kampung..hakhak... 

Acara sepanjang 3 hari kami berkampung di booth. dan sales jugak amat memberansangkan.. tapi ramai jugak yang tanya Datin datang tak ?? of course dia tak datang sebab dia ada event konvo dekat sabah pada kejadian weekend tersebut :) bawah nie sedikit sebanyak attachment pitcha untuk event tu.. xbanyak amek sebab di tangan tiada kamera.. phone pula 3310 aja. nie koleksi pitcha sara dan ika :)





nie antara koleksi yang ada. banyak kaler dan banyak banyak lagi. 

Photo: Salam....terima kasih to dear part timer mobile concept store UTEM....students from UTEM (wani,sarah,ika &cimi).n thanx alot pada semua yang bnyk membantu kami disana ya..thanx much....

kami as part timer ( wanie, ika, sara dan cecimi ) - last day 

so sapa yang berminat boleh la ke laman web dan fb Aidijuma ok :)
bawal best dan harga berpatutan..




No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !