WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Saturday, April 14, 2012

7 Hari 7 Malam

okay.. sepanjang tujuh hari tujuh malam berada di kampung halaman memang best.. bila lama tak balik sekali balik macam macam buat.. of coz yang selalu buat masa kat kampung jadi baby sitter :)... tu position tetap kalau balik cuti.. ada hari pening jugak melayan masing-masing punya kerenah chenta hati..hanya Allah s.w.t jer yang tau.. :)

& dan paling best cuti nie memang tak hadap buku langsung .. dah naik cuti 
                                                                                                  SELASA KHAMIS>JUMAAT 
ada lagi midterm... aduyaiiii matilah.. sebab tu amek keputusan tuk balik sehari awal.. semoga aku mampu cover untuk 4 hari punya midterm yang berderet-deret.. hahaha amek kaw !  
Isnin cuti lagi sebab MELAKA sambut HARI BERSEJARAH.. so bawak ke isnin.. tu yang cuti.. hahaha kalau xde midterm tu rasanya hari Isnin baru gerak balik.. 

tak pe la. aku ada komitmen yang penting jugak untuk dilaksanakan.. semoga chenta hati semua sihat dan ok semasa ketiadaan baby sitter yang hebat macam aku ! hahah :)

actually aku yang bakal merindui mereka..
hailaahhh.. payah payah.. 



 


No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !