WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Wednesday, August 24, 2011

ESOK SEMUANYA BERAKHIR..

hehee. drama nie macam tau tau jer.. minggu nie banyak drama yang aku follow bakal mengakhiri nya.. 
layan drama x ?? kalau x tu xpecaya la.. toksah dok muhong sangat... hahaha..
so drama yang bukan bakal tapi memang akan habis ialah ... jeng jeng jeng..

 RAMADAN YANG TERAKHIR 
&
LAILA MANJA... 

dan juga seperti mana drama nie tamat.. maka jawabnyer.. cuti panjang aku sepanjang 4 bulan nie bakal jugak berakhir tapi ada lebih kurang 3 minggu lagi tuk aku menghabiskan sisa baki cuti nie...
wuwuwuwuw.. bila pk cuti nak abeh rasa xsyok plak... 
nak dok kampung jer.. hahaa nie la pe' el aku.. hahahah.. 
tapi best bila berjauhan baru tahu erti kerinduan dan aku bernasib baik kali nie ramadhan dan raya memang kat umah.. kalau x.. aku la orang 1st yang akan membilang hari.. 
xkira la dalam facebook ke or kat kalendar aku yang terpampang kat bilik.. 

apa pun kepada semua anak perantauan yang balik beraya tak kira la naik bas ke kereta sendiri ker..
jangan lupa BERHATI-HATI di jalan raya tau.. kalau penat singgah la kat PETRONAS.. 
minum kopi ke ribena ke white coffee ke .. semuanya PERCUMA...
tapi MINYAK ??? of coz XPERCUMA... BAYAR LA.. hahaha ...

sekian..

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !