WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Monday, July 22, 2013

AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1 MILLION MG

AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE 1 MILLION MG

PERISA TERBARU = AURA WHITE CHOCOLATE INDULGENCE
HARGA = RM 150 FREEPOSTAGE :)



INFO AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :
--------------------------------------------------------
> Ia adalah Dark Chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.

> Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.

> Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.

> Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki. LEBIH POWER!!!

> Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat! Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!

> Sesuai untuk lelaki & wanita.


KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :
-----------------------------------------

- Menggunakan Teknologi Nano dimana tekstur 1000x lebih halus dan memberikan peyerapan yang sempurna

- Hasil gabungan Bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder dengan inovasi bahan tambahan antaranya hyaluronic Acid ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll dapat mengekalkan kecantikan & kesihatan sebagai booster tambahan selain pengambilan Aurawhite Collagen.

- Mengandungi 26 vitamin & mineral membantu mengaktifkan sel kulit, melembap,mencerah serta menganjalkan kulit & awet muda.

- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta Pudina ekstrak untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.

- Sesuai untuk lelaki & wanita


TIPS HEBAT:
AMALKAN AURAWHITE CHOCOLATE DI WAKTU PAGI & AURAWHITE LEMON BERRIES DI WAKTU MALAM. DAN RASAI KEHEBATAN YANG TERHEBAT DARI AURAWHITE !!

SMS|PM|WHATSAPP : 012-6567464
email : norshawaniy@gmail.com

10 customer terawal dapat price menarik :) jimatt

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !