WANIEY's BLOGSHOP

KAWAN BLOGGERS HEBAT !

HOT & COOL YOO !!!

DOA HARIAN

DOA NABI MUHAMMAD :)
---------------------

YA ALLAH, Ampunkanlah Kesalahanku, Kebodohanku dan Sikapku yang Berlebih-lebihan Dalam Urusanku & Hal-hal yang ENGKAU ketahui..

YA ALLAH, Ampunkanlah Dosa-dosaku Terdahulu dan Dosa-dosa Kemudian Serta Dosa yang Aku Sembunyikan & Aku Tampakan..

ENGKAULAH yang Mendahulukan & Mengakhirkan,
ENGKAU MAHA KUASA atas Segala Sesuatu..
AMIN YA RABBAL ALAMIN

Thursday, December 8, 2011

tentang kopi dan aku

betul ke orang cakap kalau minum kopi tak tidur. ? hmm.. so semalam ingat nak stay up nak buat asignment + projek bagai.. aku pon try la beli kopi ais .. sebelum nie memang xminat or tak berkenan langsung nak minum kopi nie.. disebabkan housemate aku cakap dia minum kopi ais dia tak leh tido sehari sebelum aku try minum... punya la dia kuak lentang renang berima bagai pun xleh juga lelap mata... SO. aku pun apa lagi.. hahah nak cuba la konon.. mana tau menjadi kan.. cepat sikit aku siapkan kerja aku nie.. 

masa awai-awai minum tu agak kekok jugakla sebab jarang sesekali minum. haha
bak kata orang kopi banyak kaffein.. boleh membahayakan kesihatan .. betui ka ?
betul jugak la kata pepatah.. tak kenai maka tak cinta.. lepas minum mata ok segar ja...
boleh la hadap dua tiga perenggan projek aku.. pastu yang bengang tahap bengong.. bila sampai error..
haaaaaaa menci !!! buat-buat tak jadi jugak. aku p online tengok TENTANG DHIA.. 
peminat tegar oke !!!
pukul 12 line tenet pun cam ha_am kan.. aku pun mula ngantuk laa.. padahal aku minum kopi tu banyak kot.

tak leh jadi apa tau kalau aku dah tdoq.. even kalau aku minum skali pun.. 
haaaaissshhh APA PUN XBLEY TAU !!.
masuk bilik letak kepala kat bantal. trus lelap sampai ke pagi.. hahaha..

conclusion pasai kopi : 
PENANGAN KOPI TU TAK BERKESAN UNTUK AKU..  



-maybe berkesan untuk orang lain tapi bukan aku - 
cam tajuk lagu plak. :)P
sekian

No comments:

Post a Comment

PLACE YOUR ORDER HERE :) TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TERJAH BLOGGER !